farhana mohamad: Salam 10 zulhijjah!

Pages

05 October 2014

Salam 10 zulhijjah!



Salam 10 zulhijjah!
 Salam Aidil Adha! 
Rasa macam baru je raya puasa hari tu.
Hari ni dah raya haji. Cepat betul masa bergerak.
Aidil adha mengingatkan kita tentang erti pengorbanan.
Mesti semua ingatkan kisah Nabi Ibrahim AS, kisah disebalik raya haji.
Kalau tak tahu,
Mohon buka sirah nabi balik ye.

Gambar dari syed alwi.
Ohsem sangat bro!


Selamat hari raya semua!
 Maafkan aku andai aku ada buat salah.
Tersalah komen ke, 
tersinggung dengan post2 aku ke, 
terasa sebab aku tak follow balik ke -inform aku balik ehh untuk aku follow korang-
Apa2 je kesalahan aku.
Mungkin ada yang aku terlepas pandang ke.
Maklumlah, aku hanya insan biasa yang selalu buat salah.





#kelabbloggerbenashaari
#kelabbloggerbenashaaripantaitimur
#happyeiduladha
#rayadiperantauan








16 comments:

  1. salam aidiladha ! jmput singgah rumah ye :D

    http://santanmanis.blogspot.com/2014/10/jom-bergaya-sakan-dengan-koleksi-tudung.html

    ReplyDelete
  2. salam aidiladha orang di perantauan
    hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya mummy!
      tak rasa cam raya pun.haha.
      tahun depan raya klang la plak

      Delete
  3. Comel sangat !!! Hahaha...
    Isi tabung nuff Proton 1x (^^,)

    Sorry kalau dah join,
    Mangsa Tag : Giveaway Pertama SitiSab

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak!
      haha.
      dah kena tag pun, tapi tak join lagi.
      ok2. nanti sy join ye. sempat lagi kan

      Delete
  4. Selamat hari raya aidil adha:)

    ReplyDelete
  5. Salam Aidil Adha wlaupun dah berlalu

    ReplyDelete
  6. nak wish selamat hari raya pun raya dah lepas :P

    ReplyDelete

-disclaimer-
Ini adalah blog peribadi. sebarang bentuk artikel, informasi mahupun gambar yang dimiliki oleh pemilik blog ini boleh digunapakai oleh blogger lain tanpa memerlukan kebenaran tetapi mestilah diletakkan pautan kepada blog ini. sebarang printscreen adalah dilarang sama sekali. pemilik blog mempunyai kuasa untuk mengambil tindakan undang-undang atas penyalahgunaan pelaku.

Farhana Mohamad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign