farhana mohamad: Segmen Blogwalking Ogos by Karya Mahirah

07 August 2014

Segmen Blogwalking Ogos by Karya Mahirah

 

baru berkesempatan nak blogwalking selepas raya. hehe
jom blogwalking dengan karya mahirah.
tengah semangat nak blogwalking ni.
lama tak terjah blog orang.

# juz klik banner
due: 15 Ogos 2014

58 comments:

  1. slmt hari raya, singgah dari GA yang sama, sesambil tu sy klik2 nuffnang n jadi follower awak yep ;)

    Segment Blogwalking Ogos by Karya Mahirah



    ReplyDelete
    Replies
    1. slmt hari raya.
      done terjah n follow ur blog dear. :)

      Delete
  2. Salam perkenalan, sy dr segment yg sama... jom singgah sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan.
      done terjah n follow ur blog dear. :)

      Delete
  3. singgah sini dari segmen yg sama ^^

    ReplyDelete
  4. Datang dari segmen yg sama. Dah follow sini. Btw, selamat hari raya :)

    http://swardah.blogspot.com/2014/08/segmen-blogwalking-ogos-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya nurse!
      done terjah n follow u. :)

      Delete
  5. Blogwalked!

    Jangan lupa join segmen ABM juga

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/2014/08/segmen-bloglist-cerita-adinda-baizura.html

    ReplyDelete
  6. Saya singgah dan follow sini. :) http://proudladyniz.blogspot.com/2014/08/segment-blogwalking-ogos-by-karya.html

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum ^_^

    Singgah melawat dari segmen yang sama. Happy Hari Raya & Happy Blogging.

    SEGMEN BLOGWALKING OGOS BY KARYA MAHIRAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm.
      selamat hari raya budu!
      done terjah n follow skali. :)

      Delete
  8. Salam perkenalan. Membalas kunjungan dari segmen yg sama ☺

    http://sharingiscaring-fiza.blogspot.com/2014/08/segmen-blogwalking-ogos-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
  9. Salam perkenalan Farhana! Selamat berblogging!

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan kak nad.
      done terjah ur blog sambil klik nuffnang yg tgh menari.

      Delete
    2. Nama ayah kita sama lah...dah macam adik beradik pulak...hahha...

      Delete
    3. kan!
      haha. kebetulan plak sama.

      Delete
  10. Blogwalk dari segmen yang sama :)

    http://norshamimi.blogspot.com/2014/08/segment-blogwalking-ogos-by-karya.html

    ReplyDelete
  11. Berkunjung dari segmen yg sama.
    Jemput Singgah --> Segment BlogWalking Ogos By Karya Mahirah

    done follow sini #199

    ReplyDelete
  12. salam..

    singgah beraya sini dari segmen yang sama dan follow awak #200
    jemput singgah, http://dapurjirankuberasap.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. jengah sini. ^^

    http://nurainahanis.blogspot.com/2014/08/segmen-blogwalking-ogos-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
  14. Singgah dari segmen yang sama..jom blogwalk !

    http://norniwanie.blogspot.com/2014/08/segmen-blogwalking-ogos-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
  15. singgah dari segmen yang sama...

    http://sigadisberkacamata.blogspot.com/2014/08/segmen-blogwalking-ogos-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
  16. singgah dari segmen yang sama
    http://khudri2337.blogspot.com/2014/08/segmen-blogwalking-ogos-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
  17. hi salam kenal...follow sini dari segmen yg same..jemput follow me back ye...tq :)

    http://eirza.blogspot.com/2014/08/segment-blogwalking-ogos-by-karya.html

    ReplyDelete
  18. Hi. Blogwalking dari segmen yang sama. View mine :)

    http://dyllarezan.blogspot.com/2014/08/segment-blogwalking-ogos-by-karya.html

    ReplyDelete
  19. singgah follow awak...jenguk sini ye=)http://umihajrah.blogspot.com/2014/08/segmen-blogwalking-ogos-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
  20. Assalam, hai fara dtg dari segmen yg sama..

    BW sini dan follow awak =)

    ReplyDelete
  21. singgah blogwalking....
    semoga berjaya....

    http://freejustforu.blogspot.com/2014/08/segment-blogwalking-ogos-by-karya.html

    ReplyDelete
  22. Selamat Bersegmen
    CT mai jenguk sini.. ehem ehem ^^
    memang dah follow sini kekeke..
    Segmen Blogwalking By Karya Mahirah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehem ehem ehem.
      ct memang dah lama follow pun. =P

      Delete
  23. blogwalking dari segmen yg sama..:)

    http://sitizawiah95.blogspot.com/2014/08/segment-blogwalking-ogos-by-karya.html

    ReplyDelete
  24. salam.. datang dari segmen yang sama.. sambil-sambil bersegmen, blogwalking di sini..
    ada masa singgah and follow yer
    http://historyjitra.blogspot.com/2014/08/segmen-blogwalking-ogos-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
  25. ada masa singgah la ke blog ayu... ayu ada buat segmen juga... nanti boleh la join ye... tq

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/08/segment-blogwalking-ogos-by-karya.html

    ReplyDelete
  26. Assalamualaikum, wawa datang dari segmen yg sama follow sini :)

    http://wawaabdulhadi.blogspot.com/2014/08/segment-blogwalking-ogos-by-karya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm. tq wawa.
      done balas kunjungan. :)

      Delete
  27. Hai, Nad datang blogwalking. Maaf lambat. busy sikit. Jemput singgah blog Nad ^^di sini :)

    ReplyDelete
  28. Melayang singgah hinggap di sini,
    Menjamu mata membaca madah,
    Tak mahu ikatan tinggal di sini,
    Button followers ditekan sudah.

    Singgah dari segmen yang sama...
    Dan, follow sudah teratak ini!
    http://engkumuzahadin.blogspot.com/2014/08/segmen-blogwalking-ogos-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
  29. Hai, singgah dari segmen yang sama.. Baru ada masa nak berblogwalking. Jemput Singgah :)

    http://www.azhafizah.com/2014/08/segmen-blogwalking-ogos-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete

-disclaimer-
Ini adalah blog peribadi. sebarang bentuk artikel, informasi mahupun gambar yang dimiliki oleh pemilik blog ini boleh digunapakai oleh blogger lain tanpa memerlukan kebenaran tetapi mestilah diletakkan pautan kepada blog ini. sebarang printscreen adalah dilarang sama sekali. pemilik blog mempunyai kuasa untuk mengambil tindakan undang-undang atas penyalahgunaan pelaku.

Farhana Mohamad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign