farhana mohamad: sanah helwah Qhaliff Iman!

03 April 2014

sanah helwah Qhaliff Iman!

Muhammad Qhaliff Iman officially 2 tahun. sanah helwah adik comey. anak bigboss kami kelab blogger ben ashaari pantai timur.  :)


Qhaliff, meh nak bagitau sikit. 

Qhaliff, nanti dah besar jangan lupakan daddy dan ibu ye. 
jadi anak yang soleh, abang yang boleh menjaga adik2.

Qhaliff, daddy amek keputusan berhenti kerja tau semata2 nak jaga keluarga Qhaliff.
nak buat yang terbaik untuk keluarga Qhaliff.
daddy dan ibu sama2 jaga Qhaliff semenjak Qhaliff lahir.

Qhaliff, perasan tak banyak gambar Qhaliff yang daddy snap?
gambar duckface mu yang menjadi pujaan ramai, 
gambar ragammu yang pelbagai. 
katanya nanti Qhaliff boleh tengok balik semua gambar2 tu. 
sampai macam tu sekali tau daddy simpan memori bersamamu.
semuanya kenangan bersamamu. 

Qhaliff, sebagai anak sulung, sebagai anak lelaki, tanggungjawab qhaliff sangat berat.  
walau Qhaliff dah kahwin nanti pun, jangan dilupakan tanggungjawab Qhaliff.
pikul amanah ni walaupun berat.  

Qhaliff, disaat kamu belum mengerti apa2,
daddy banyak menyimpan kenangan bersamamu.
kerenahmu dalam genggaman daddymu.
nanti bila dah besar, rakamlah pula setiap detik peluangmu bersama daddy dan ibu.
jangan dilupakan walau satu detik pun saat bersama mereka.
kutiplah sebanyak mungkin memori bersama ibubapamu.

Qhaliff, ramai yang sayangkan Qhaliff. Jaga dirimu baik2 adik. 
Jaga agamamu, jaga ibubapamu, jaga adik beradikmu, lunaskan tanggungjawabmu. 


p/s: kek birthday dari kak nina cybercake. siyes sangat awesome!

gambaq: ben ashaari

No comments:

Post a Comment

-disclaimer-
Ini adalah blog peribadi. sebarang bentuk artikel, informasi mahupun gambar yang dimiliki oleh pemilik blog ini boleh digunapakai oleh blogger lain tanpa memerlukan kebenaran tetapi mestilah diletakkan pautan kepada blog ini. sebarang printscreen adalah dilarang sama sekali. pemilik blog mempunyai kuasa untuk mengambil tindakan undang-undang atas penyalahgunaan pelaku.

Farhana Mohamad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign