farhana mohamad: Muka Surat Terakhir 365 of the 2014's Book.

31 December 2014

Muka Surat Terakhir 365 of the 2014's Book.


berpisah dengan si kecik ni hari ni.  
macam pelik je rumah takde dia.


rindu awak 200%!
anak soleh hendaknya.




p/s: 2014 yang penuh liku. tangis tawa yang tak mampu diungkap dengan kata-kata. takziah buat mangsa-mangsa banjir khususnya di pantai timur, termasuklah sanak saudara aku sendiri. aku mungkin tak setabah dirimu untuk mengharungi dugaan besar ni. 


dah lama tak blogwalking. dan kesemua entry sepanjang bulan december adalah autopublish.

10 comments:

  1. Replies
    1. selamat tahun baru.
      salam kenal aisyah! :)

      Delete
  2. alololo comelnya dia..takpe sabar la ya..nanti bleh jumpa lagi si comel tu kan..

    selamat tahun baru 2015 dear..moga tahun ni lebih banyak mencoret catatan indah buat kita semua :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rindu dah haa.
      baru berapa hari pisah. =D

      insyaAllah kak wana sayang!
      semoga tahun baru ni lebih baik dari tahun sebelumnya. :)

      Delete
  3. kak wana tag farhana..jom join,
    http://dapurjirankuberasap.blogspot.com/2015/01/postcards-giveaway-from-czech-germany.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah.
      kalau sempat sy join ye kak wana.
      thanks for tagging
      lots of love. muahhh

      Delete
  4. eh dah besar ke?
    cam baru semalam akak baca cite dia lahir =)
    selamat tahun baru buat farhana sekeluarga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Hari ni genap 2 bulan kak yana.
      selamat tahun baru kak yana n family.
      so sory belum sempat balas kunjungan

      Delete
  5. kita tutup buku 2014. dan selak helaian baru untuk buku 2015.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah beberapa hari buka helaian baru. Semoga tahun baru ni lebih baik dari tahun sebelumnya. InsyaAllah :)

      Delete

-disclaimer-
Ini adalah blog peribadi. sebarang bentuk artikel, informasi mahupun gambar yang dimiliki oleh pemilik blog ini boleh digunapakai oleh blogger lain tanpa memerlukan kebenaran tetapi mestilah diletakkan pautan kepada blog ini. sebarang printscreen adalah dilarang sama sekali. pemilik blog mempunyai kuasa untuk mengambil tindakan undang-undang atas penyalahgunaan pelaku.

Farhana Mohamad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign