farhana mohamad: penuhi citarasa menantu

12 June 2015

penuhi citarasa menantu



bila menantu tak makan sos cili, ni la jadinya. gigih umi ajak g pasaraya. ingatkan nak beli apa je. rupanya nak sos tomato ni je pun.

"ye la. menantu umi kan tak makan sos cili. kesian kat dia pula"

wahhh. gitu ayat umi. 

2 comments:

  1. amboii nak manje2 dengan mertua la ni kesnye
    hehehehe senang hati ayu bace cikna

    ReplyDelete
  2. ana tak makan sos cili? rare tu
    sweet MIL tu, hormat dia macam mak sendiri tau =)

    ReplyDelete

-disclaimer-
Ini adalah blog peribadi. sebarang bentuk artikel, informasi mahupun gambar yang dimiliki oleh pemilik blog ini boleh digunapakai oleh blogger lain tanpa memerlukan kebenaran tetapi mestilah diletakkan pautan kepada blog ini. sebarang printscreen adalah dilarang sama sekali. pemilik blog mempunyai kuasa untuk mengambil tindakan undang-undang atas penyalahgunaan pelaku.

Farhana Mohamad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign