farhana mohamad: kek coklat gst

14 June 2015

kek coklat gst


terasa nak makan kek coklat, gigih la suami mencari. ni hasil yang suami dapat.



kek coklat gst.
rm 5.

cuba tengok ketebalan kek tu.
nipis nau nau.
tak padan dengan harga.
rasa macam rugi je beli.
rasa pun kurang.
terlampau-lampau manis.
lain kali buat sendiri je kata suami.

3 comments:

  1. alaaa kan senang kalau buat sendiri
    aipp aipp ade khabar berita baik ke cikna

    ReplyDelete
  2. amboi...teringin tu
    ada apa-apa2 ke ni? =)
    buat sendiri aje senang ana, banyak boleh dapat
    puas pun ye =)

    ReplyDelete

-disclaimer-
Ini adalah blog peribadi. sebarang bentuk artikel, informasi mahupun gambar yang dimiliki oleh pemilik blog ini boleh digunapakai oleh blogger lain tanpa memerlukan kebenaran tetapi mestilah diletakkan pautan kepada blog ini. sebarang printscreen adalah dilarang sama sekali. pemilik blog mempunyai kuasa untuk mengambil tindakan undang-undang atas penyalahgunaan pelaku.

Farhana Mohamad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign