farhana mohamad: tahniah abang2 dan kakak kbba!

11 May 2014

tahniah abang2 dan kakak kbba!

kbba pantai timur dapat anak buah baru! yeayyy!
Alhamdulillah. seronok rasanya bila dengar orang dapat baby.
aku suka bau baby, bau syurga kata orang.   :)

tahniah abe Que Achmad! tahniah abg Ben Ashaari! tahniah kak Dkna Abza!
sebaya la babies tu nanti.



Tengku Ean Rifqee bin Tengku Ahmad Hafiz selamat dilahirkan pada 28 April 2014. dah hampir 2 minggu usia anakanda abe Que Achmad. anak Kelate sejati ni. 10 hari kemudian, 8 Mei 2014, Zahra Nur Iman binti Salbani pulak selamat dilahirkan. Alhamdulillah. Muhammad Qhaliff Iman dah jadi abang, dapat adik gegirl. cukup sepasang anak abg Ben. pagi semalam, 10 Mei 2014 bersamaan 10 Rejab, kak Dkna Abza selamat melahirkan sorang putera. alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah. mesti terujakan dapat baby.

selamat meniti pengalaman bergelar ibu dan bapa buat abe Que dan kak Dkna untuk pertama kali. tanggungjawab juga makin bertambah dengan kehadiran si kecil. mohon segera pulang ke kelate, saya nak tengok baby ye! Tengku Ean Rifqee pun tak sempat nak g tengok lagi.

semoga kelahiran si comel menyerikan lagi kehidupan harian abang2 dan kakak.
tahniah abe Que Achmad! tahniah abg Ben Ashaari! tahniah kak Dkna Abza!

p/s: semoga sihat hendaknya untuk both mommy and baby. daddy baby jugak. selamat berpantang. semoga cepat sembuh untuk ayah abg Ben Ashaari.

 


No comments:

Post a Comment

-disclaimer-
Ini adalah blog peribadi. sebarang bentuk artikel, informasi mahupun gambar yang dimiliki oleh pemilik blog ini boleh digunapakai oleh blogger lain tanpa memerlukan kebenaran tetapi mestilah diletakkan pautan kepada blog ini. sebarang printscreen adalah dilarang sama sekali. pemilik blog mempunyai kuasa untuk mengambil tindakan undang-undang atas penyalahgunaan pelaku.

Farhana Mohamad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign