farhana mohamad: takziah...

Pages

07 November 2009

takziah...

salam mujahadah...

takziah kpd bella diatas pemergian ibu tercinta kul 11.30 p.m sebentar tadi. ana difahamkan arwah menghidap penyakit thyroid yang hanya disedari ramadhan lalu. kul 12.30 a.m. tdi kami beramai2 menyedekahkan al-fatihah kepada arwah. semoga syurga menanti arwah di sana. ana x dapat bayangkan perasaan bella disaat ini, tambahan pula di tengah2 final exam cmni. sedarlah bella bahawa ini adalah ujian dri Yang Esa buatmu mujahadah, terimalah seadanya ujian ini. mungkin kebahagian menantimu suatu hari nanti. sesungguhnya ALLAH memilih insan yang disayangi untuk diuji.

selain itu, ibu alia diana juga telah dimasukkan ke ICU cz diserang demam panas disamping darah x stabil. sayup kedengaran suara alia tatkala ana menghubunginya petang tadi. insyaallah, ibumu akan sembuh wahai khazinatul asrar. doa ana buat ibumu seusai melunaskan khalwatku dengan si DIA. amin...

semoga kalian tabah menghadapi ujian kecil ini dari Penciptamu..


No comments:

Post a Comment

-disclaimer-
Ini adalah blog peribadi. sebarang bentuk artikel, informasi mahupun gambar yang dimiliki oleh pemilik blog ini boleh digunapakai oleh blogger lain tanpa memerlukan kebenaran tetapi mestilah diletakkan pautan kepada blog ini. sebarang printscreen adalah dilarang sama sekali. pemilik blog mempunyai kuasa untuk mengambil tindakan undang-undang atas penyalahgunaan pelaku.

Farhana Mohamad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign