farhana mohamad: selamat hari guru ustajah!

21 May 2015

selamat hari guru ustajah!

bukan nilaian hadiah yang ku kira, tapi ingatan para pelajar pada si guru sangat menyentuh hati aku.

# tajdidniat
# ikhlaskandiridalammendidik



posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. wow, banyaknya hadiah hari guru..best2..tahniah..

    psst..lama tak singgah sini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak wana!
      rindu. huhuuu
      blog dah tunggang langgang dah.
      takde masa nak ngadap

      Delete
  2. Alhamdulillah rezeki, ni mesti ustajah favourite ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.
      rezeki kak farah.hehehe.
      takde la favourite sangat pun, ustajah garang

      Delete
  3. Selamat hari Guru juga Ustajah pengantin baru..hehe ;)

    ReplyDelete
  4. wah...banyaknya hadiah!
    selamat hari guru juga buat ustajah ni ye
    sorry lambat wish =)

    ReplyDelete
  5. Hihihi
    tengkiu kak yana!
    muahhh
    rindu akak

    ReplyDelete

-disclaimer-
Ini adalah blog peribadi. sebarang bentuk artikel, informasi mahupun gambar yang dimiliki oleh pemilik blog ini boleh digunapakai oleh blogger lain tanpa memerlukan kebenaran tetapi mestilah diletakkan pautan kepada blog ini. sebarang printscreen adalah dilarang sama sekali. pemilik blog mempunyai kuasa untuk mengambil tindakan undang-undang atas penyalahgunaan pelaku.

Farhana Mohamad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign