farhana mohamad: ~2009~

Pages

08 January 2010

~2009~

Salam mujahadah..


Tahun baru sudah muncul, selamat tinggal 2009. Banyak kenangan manis terjadi sepanjang tahun 2009 antaranya ana mendapat tawaran menyambung degree di usim, faatihah dapat futher studies in uitm shah alam, abg e graduate, abg wan 3 kali tukar keje in 1 year, ciklah menunaikan rukun islam ke-5, pertama kali pulang ke kampung halaman dengan menaiki train and etc. But the most I remembered is, tahun 2009 merupakan tahun yang paling kerap abah and ummi datang kuala lumpur. Kesian ikan-ikan kat rumah, asyik kena tinggal dengan abah je.

Banyak pahit manis kehidupan terjadi pada tahun 2009. Rasanya tidak cukup ruang untuk ana ungkapkan segala suka duka yang terpaksa ana tempuhi sepanjang tahun lepas. cukup sekadar ana post kan beberapa gambar sekitar 2009.


wif ciklah at airport


abg e graduation..


on the way balik kelantan..


BLC 1 FIFA

No comments:

Post a Comment

-disclaimer-
Ini adalah blog peribadi. sebarang bentuk artikel, informasi mahupun gambar yang dimiliki oleh pemilik blog ini boleh digunapakai oleh blogger lain tanpa memerlukan kebenaran tetapi mestilah diletakkan pautan kepada blog ini. sebarang printscreen adalah dilarang sama sekali. pemilik blog mempunyai kuasa untuk mengambil tindakan undang-undang atas penyalahgunaan pelaku.

Farhana Mohamad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign